Zpravy

Auto nejde nastartovat – Strana 14 – Citroen C4 Sedan Club

paulwalker junior poručík
Zprávy: 353 Registrovaný: 06. března 2017, 13:11 Kde: Moskevská severozápadní administrativní oblast Auto: C4 Sedan 115 hp Tendance White Počet najetých kilometrů: 70000 Předchozí vůz: lifanský vánek :
Dík: 118 krát poděkoval: 58 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva paulwalker » 27. září 2017, 16:58

Victoria Tomsk napsal: Zdroj citace
frog2050 napsal: Zdroj citace
Victoria Tomsk napsal: Zdroj citace: Mají nějaký speciální program)

Požádejte je, aby vám udělali snímky obrazovky s chybami nebo aby vám poslali výtisk do souboru a to vše zde.
Kolektivní mysl bude schopna tlačit správným směrem.

Zkusím se v pátek zastavit a zeptat se.

jak se věci mají? bylo rozhodnuto?

EvgeniyX405XU Private
Zprávy: 5 Registrovaný: 03. února 2018, 18:23 Kde: město Nizhnyaya Tura Auto: C4 kupé 120 hp S. Červený Počet najetých kilometrů: 111115 Předchozí vůz: vaz 2105

Auto nejde nastartovat

zpráva EvgeniyX405XU »03. února 2018, 18:41

Dobrý den! Mám takový problém, jednoho krásného dne jsem přišel domů a zaparkoval auto. Všechno bylo v pořádku. Stalo se, že jsem to 3 dny nespustil a teď nastal čas jít. Začal jsem to startovat: startér se točí, motor nestartuje, trochu to chytá, ale zdá se, že něco chybí! Pořád jsem to točil, dokud se nevybila baterie! Vyndal jsem baterii a přinesl domů. Po zahřátí jsem ho vrátil a zkusil nastartovat znovu, ale efekt byl stejný! Co by to mohlo být? Pokud někdo ví, pomozte mi vyřešit tento problém!

Alexis70 major
Zprávy: 1173 Registrovaný: 31. října 2014 14:46 Kde: M.O.Vostok Auto: C4 Sedan THP 150 Exclusive Noir Perla Nera Počet najetých kilometrů: 105617/275 Předchozí vůz: Citroen C4 Sedan VTI 115 manuální převodovka Optimum White :
Dík: 285 krát poděkoval: 192 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva Alexis70 »03. února 2018, 19:59

EvgeniyX405XU
Vážně, je ten plyn v pořádku?

dol starší poručík
Zprávy: 471 Registrovaný: 09. prosince 2013, 19:08 Kde: Moskevská oblast Auto: CHCI Citroen C4 Sedan perleť Dík: 1 krát poděkoval: 42 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva dol »03. února 2018, 20:48

Začněte od základů – zkontrolujte benzín v rozdělovači paliva, vyšroubujte a zkontrolujte zapalovací svíčky, pokud jsou mokré – osušte je, zkontrolujte mezeru na nich (~0.9). Pokud jsou nové, je lepší je nainstalovat. Před výměnou zapalovacích svíček otočte klikovým hřídelem se startérem a přitom sešlápněte plynový pedál až na doraz, abyste odvzdušnili válce.
Vložte zapalovací svíčky, zkuste to nastartovat – pokud to nefunguje, je lepší to vzít do servisního střediska pro další diagnostiku.

Každý se rozhodne pro sebe.

expresní poručík
Zprávy: 435 Registrovaný: 14. května 2016, 19:33 Kde: Petrohrad Auto: C4 Sedan 120 hp exqluzive White Pearl.LEXIA. Počet najetých kilometrů: 110000 Předchozí vůz: mazda3 Dík: 50 krát poděkoval: 44 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva expres »03. února 2018, 20:51

Přečtěte si více
Katozal 10% injekce. r-r, fl. 100 ml, 6702 koupit ve veterinární lékárně PetDog

Stačí to zapnout. zapalování a poslouchejte, jestli funguje palivové čerpadlo To je první věc, pokud to bzučí, budeme o tom přemýšlet))
Zatím není potřeba nic kroutit. jen poslouchej, jestli benzin pumpuje.

Odesláno po 6 minutách 52 sekundách:
dol
Proč tomu muži hned rozebíráš auto 000 Při jeho najetých kilometrech jde jako první o palivové čerpadlo, pokud to funguje, pak musíš vytrhnout trubku z rampy! a pak svíčky atd. NEODJEZDEJTE, ČLOVĚKU!

juri maršál
Zprávy: 3531 Registrovaný: 10. srpna 2013, 18:38 Kde: Město hrdinů Volgograd Auto: Citroen C4 Sedan 116MT Tendance OPR13370 Mobil ESP 5W-30 Počet najetých kilometrů: 25let Předchozí vůz: Renault Logan, VAZ :
Dík: 243 krát poděkoval: 453 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva JURI »03. února 2018, 21:03

expres
+1
pak cívka, ale to je nemoc EC5, ale je potřeba to zkontrolovat.

Když se vám zdá, že celý svět je proti vám, pamatujte, že letadlo startuje proti větru. (Henry Ford).

Technics66 maršál
Zprávy: 7614 Registrovaný: 21. září 2013, 19:24 Kde: Jekatěrinburg Auto: Citroen C4 Sedan MT Tendance+klima Tmavě modrá. OPR-13366 Počet najetých kilometrů: 160000 Předchozí vůz: Toyota Corolla E120 :
Dík: 171 krát poděkoval: 1770 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva Technika66 »03. února 2018, 21:08

Soudě podle profilu jde o první generaci C4 a je tam i bolák v podobě BSM, kde praská pájení uvnitř u výkonových relé a začínají nepochopitelné problémy.

Citroen C4 Sedan MT Tendance+klima tmavě modrá. OPR13366
GU Teyes CC2 2/32 (PSA-RZ-15), přední JBL CS2165C, zadní je stále skladem. Je tam Lexia.
Schémata si nechám zde

dol starší poručík
Zprávy: 471 Registrovaný: 09. prosince 2013, 19:08 Kde: Moskevská oblast Auto: CHCI Citroen C4 Sedan perleť Dík: 1 krát poděkoval: 42 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva dol »03. února 2018, 22:30

express napsal: Stačí zapnout. zapalování a poslouchejte, jestli funguje palivové čerpadlo To je první věc, pokud to bzučí, budeme o tom přemýšlet))
Zatím není potřeba nic kroutit. jen poslouchej, jestli benzin pumpuje.

Odesláno po 6 minutách 52 sekundách:
dol
Proč tomu muži hned rozebíráš auto 000 Při jeho najetých kilometrech jde jako první o palivové čerpadlo, pokud to funguje, pak musíš vytrhnout trubku z rampy! a pak svíčky atd. NEODJEZDEJTE, ČLOVĚKU!


Každý se rozhodne pro sebe.

Figaro generálmajor
Zprávy: 2403 Registrovaný: 14. února 2014, 19:18 Kde: Voroněž Auto: Citroen C4 Sedan MT White Tendance 116 :
Dík: 231 krát poděkoval: 274 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva Figaro »04. února 2018, 09:17

Nevím, jak je to ve vašem hlavním městě, ale tady sypou benzín na každém rohu.
Moje videa Citroen jsou zde https://www.youtube.com/channel/UCzXkXo. ONg21nqlDQ

EvgeniyX405XU Private
Zprávy: 5 Registrovaný: 03. února 2018, 18:23 Kde: město Nizhnyaya Tura Auto: C4 kupé 120 hp S. Červený Počet najetých kilometrů: 111115 Předchozí vůz: vaz 2105

Přečtěte si více
Kdy přesadit narcisy | Jaro-podzim

Auto nejde nastartovat

zpráva EvgeniyX405XU »04. února 2018, 10:28

Alexis70 napsal: EvgeniyX405XU
Vážně, je ten plyn v pořádku?

ano, benzín je normální

expresní poručík
Zprávy: 435 Registrovaný: 14. května 2016, 19:33 Kde: Petrohrad Auto: C4 Sedan 120 hp exqluzive White Pearl.LEXIA. Počet najetých kilometrů: 110000 Předchozí vůz: mazda3 Dík: 50 krát poděkoval: 44 krát

Auto nejde nastartovat

zpráva expres »04. února 2018, 19:10

EvgeniyX405XU Private
Zprávy: 5 Registrovaný: 03. února 2018, 18:23 Kde: město Nizhnyaya Tura Auto: C4 kupé 120 hp S. Červený Počet najetých kilometrů: 111115 Předchozí vůz: vaz 2105

Auto nejde nastartovat

zpráva EvgeniyX405XU »04. února 2018, 21:54

jo, zatím jsem nemocný) Ještě jsem nepřišel! Hned jak vše vyzkouším, napíšu

EvgeniyX405XU Private
Zprávy: 5 Registrovaný: 03. února 2018, 18:23 Kde: město Nizhnyaya Tura Auto: C4 kupé 120 hp S. Červený Počet najetých kilometrů: 111115 Předchozí vůz: vaz 2105

Auto nejde nastartovat

zpráva EvgeniyX405XU »06. února 2018, 13:58

EvgeniyX405XU napsal: Dobrý den! Mám takový problém, jednoho krásného dne jsem přišel domů a zaparkoval auto. Všechno bylo v pořádku. Stalo se, že jsem to 3 dny nespustil a teď nastal čas jít. Začal jsem to startovat: startér se točí, motor nestartuje, trochu to chytá, ale zdá se, že něco chybí! Pořád jsem to točil, dokud se nevybila baterie! Vyndal jsem baterii a přinesl domů. Po zahřátí jsem ho vrátil a zkusil nastartovat znovu, ale efekt byl stejný! Co by to mohlo být? Pokud někdo ví, pomozte mi vyřešit tento problém!

Dnes jsem se rozhodla podívat na svíčky. Když jsem to rozebral, našel jsem olej v jedné z jímek zapalovacích svíček! Navíc ve velkém množství (co dělat v této situaci?

Auto je v mých rukou měsíc, najeto cca 10tis km. Během tohoto ujetého kilometru vůz nikdy nezklamal. Byla tu jedna výjimka, spěchal jsem domů po Ring Road a rozletěl se mi pomocný napínací válec řemenu, protože byl nejlevnější a bývalý majitel ho namontoval krátce před prodejem, takže těch peněz opravdu litoval. Ale naštěstí se to rozprchlo tak úspěšně, že auto mohlo pokračovat v pohybu, protože plastová část válečku, přesněji jeho sedlo pod ložiskem, se z nějakého důvodu roztavila a tento plastový váleček sám odletěl a spadl na ochranu, ale ten řemen tak nějak ať se děje, točil se dál kolem sebe, sám objímal ložisko a neodlétl, na první pohled nebyly změny ani patrné, prozradilo to jen to, že pískal při volantu byla úplně otočená, protože elektrický hřeben zatěžoval generátor při otáčení a navíc se samotný napínač posunul z pracovní polohy, protože samotné ložisko, které má mnohem menší průměr, se stalo povrchem, který pasoval na řemen, a řemen byl výrazně zeslábl řemen pod zátěží napínák a začal strašně pískat, pomohlo jen zastavení motoru a opětovné nastartování. Tento problém jsem vyřešil přímo na silnici tak, že jsem se cestou zastavil v autocentru Marshall, koupil nový originální napínák za 3t, výměna sama netrvala déle než 10 minut.
No, teď vám řeknu podrobně o druhém překvapení, které mi C4 včera dala.
— Ráno jsem šel do garáže udělat další mini údržbu, plán byl vyměnit vzduchový filtr a při jeho výměně jsem odstranil snímač DBP vedle, abych viděl jeho stav, protože došlo ke ztrátě výkon při otáčkách od 3 do 4 tis., někde jsem četl Může to být způsobeno jeho znečištěním nebo nefunkčností To se může stát. Ale opravdu jsem se do tohoto problému neponořil, dokud jsem neměl čas. Jeho odinstalace ukázala, že je zkosený a potřebuje péči, umyl jsem ho čističem na tyto předměty, které mu neškodí – silikonový čip, mikromechanická membrána a tenzometry, což mu dává funkční čistý vzhled. Vše jsem vrátil do původní polohy, nastartoval motor a poslouchal. podíval se. vše funguje správně, žádný hluk ani nic jiného, ​​motor jede plynule. No s myšlenkami jaký jsem super mistr))) Zavřel jsem kapotu a staral se o drobnosti, které mimo motorový prostor nebyly.
Blíž k poledni jsem vyšel z garáže, natankoval plnou nádrž v LUKOIL, nechal jsem tam 2100 rublů, ještě jednou se zároveň podívám na čerpadlo, je to děs s cenou za litr 95 a kapacitou mé nádrže, já pořád si nemůžu zvyknout na to, že třídveřový evropský osobní vůz může mít 60litrovou nádrž, kazí to myšlenky, že Francouzi nejsou tak špatní, jak mnozí říkají po odjezdu z benzínky o pár kilometrů se vznítila vada proti polaritě (takový svinstvo začalo po čerpacích stanicích v Komi. A ve Vorkutě kromě Lukoilu nejsou jiné společnosti, takže na jiného dodavatele paliva můžu zapomenout) Mám nápady, jak to opravit tato chyba, ale ještě jsem se s ní nedostal, myslím, že příští týden vyřeším tu zasranou antipolaritu.
Večer. Od natankování mám najeto 135km. Auto přes den ani nenaznačovalo, že by na konci bylo nějaké překvapení, bez problémů nastartovalo, přerušovaně se na více než 30 minut vypínalo a pak jelo městem tam a zpět. A pak, na konci mého náročného dne, jsem ji na více než hodinu opustil. Vyjdu ven, otevřu, sednu, startér se točí, ale nestartuje. čerpadlo jakoby vzadu hučí. Zkontroloval jsem neporušenost všech pojistek, všechny jsou nepoškozené, pokusy nastartovat motor byly marné.
Sedím a přemýšlím, že možná, dobře, můj první odhad je:
1 — alarm se spustil, protože jsem zamykal auto, když jsem se od něj vzdaloval dlouhým stisknutím klíčenky, abych aktivoval zavírání oken, zapomněl jsem zavřít okno, (Pozor! Vůz má pouze bezpečnostní systém skladu!) No , myslím, že závada je v tom, že je to na standardním alarmu Je tam určitý stupeň ochrany jako je power management palivového čerpadla, nebo startéru nebo zapalovací cívky např. jako u koupeného Starline. A to není překvapivé, protože z běžného zabezpečení jsou na těle vnitřního osvětlení senzory hlasitosti, kdo vlastní auto, ví, o čem mluvím. No, myslím, že alarm otevřel auto, ale napájení čerpadla nebo cívky nebylo obnoveno. buď není jiskra nebo není benzín. Příliš chytří elektrikáři, neříkejte, až po chvíli jsem zjistil, že standardní bezpečnostní systém takové schopnosti nemá a při startování motoru kontroluje pouze imobilizér, což je samotný klíč. Proč jsem začal hřešit na signál? Ano, protože onehdá auto odmítalo otevřít a asi po 20. pokusu se otevřelo a vtipné je, že z klíčenky jsem mohl zapínat a vypínat potkávací světla, ale otvírat a zavírat byla bolest auto, a navíc mě trápil problém, který se nedávno objevil, Když jsem otevřel dveře řidiče, aktivoval se zámek víka kufru a musel jsem zabouchnout víko před zavřením auta, nebo po otevření dveří na vodu. Po umytí se toto objevovalo častěji Může mi někdo poradit, čím to může být, chtějí dialogy, že se roztřepil samotný kabel ve víku?
2 – Podezření se objevilo také ohledně klíče, nikdy nevíte, z nějakého důvodu jej imobilizér nevidí a počítač neukazuje, že klíč nevidí imobilizér. No asi člověk nikdy neví, zkrátka jsem zavolal jezevčíka a jel pro druhou sadu. Jsem zpět, zkusím. sakra! k ničemu.
Začnu googlovat a týpek od pohonu píše: že měl stejný problém, nenastartovalo a ukázalo se, že nejde proud na palivové čerpadlo, problém vyřešil provizorní instalací propojky kombinací pojistky F5 a F13. A zkrátka v komentářích k jeho příspěvku se ukazuje, že jde o běžný problém, no, zkrátka podstata je taková: pro normální provoz při výměně pojistkové skříňky nedodává energii do čerpadla. Jako, kup si nový a bude vše v pořádku. Mrkl jsem na komentáře a viděl jsem, že lidi kupují bloky! A aniž bych se cokoli snažil opravit, no, vlezl jsem na exist a podíval se na cenu 13 tisíc, tato jednotka stojí XNUMX tisíc.
Tato situace mi samozřejmě nevyhovovala, dal jsem propojku, auto hned nastartovalo, Díky klukovi z jednotky a zařízení po ruce si myslím, že je to skvělé! Zahřál jsem se, posadil se a jel domů na můstku, abych byl upřímný, dokonce jsem měl pocit, že s tímto typem napájení čerpadla jelo auto mnohem lépe, ale snad DBP začal svědomitě plnit své povinnosti a nový filtr; umožňuje mi lépe dýchat. Jde o to, že se auto změnilo.
Jel jsem nahoru k domu. Ale tenhle můstek mě pronásleduje, jsem v autě a snažím se přijít na to, co se sakra děje, nelíbí se mi různé šmouhy v elektroinstalaci. Od dětství mám rád auta a mám k nim blízko a zuřil jsem, když jsem na pojistkové skříni v autech místo pojistek nebo vinutí drátů viděl mince, většinou jsem takové věci pozoroval na kamionech, ale byly i výjimky.
Takový kolektivní farma se může uchýlit k drahým opravám na zahraničních autech, Renault je například přizpůsoben Rusku a nebojí se experimentů, ale Pyzhik a Citroen milují ruce specialistů z Technického centra Peugeot / Citroen, a změny v elektrických systémech, stejně jako spousta příloh, zvýšená proudová síla na uzlech, to není vítáno, je napsáno instalovat přesně takovou žárovku, takže takto byste ji měli nainstalovat a bude žádné problémy a nebude žádné onboarding klovat mozky.
Tady je příběh na toto téma: můj přítel 307 dostal v zimě před pár lety Akum a zapálili ho, ale stále to nešlo nastartovat, ani v teplé garáži. Diagnostika nic neříkala. Bez ohledu na to, co jsme s tím zkusili udělat, bez ohledu na to, co jsme změnili, auto se změnilo v zaprášenou nemovitost.
A o rok později, když ze zvědavosti a nečinnosti padl návrh na rozdělení ECU, majitel souhlasil a ooooh! pitva ukázala, že dvě stopy na desce byly spálené, zapájeli jsme je, obal natřeli tmelem, zkroutili a nainstalovali Oheň začal o půl otáčky, ach, jak velkou radost měl majitel. Také příběh bývalého majitele mého auta, zjistil jsem, že poté, co ho dal do PTF, potkávacího a dálkového xenonu, pak třikrát opravoval generátor a jak řekl, poslední oprava ho stála více než 6 tisíc, a rozhodl se už žádné opravy generátoru a odstranění tohoto světla.
Tak sedím v autě u domu, vzpomínám na zážitky lidí s Francouzi a říkám si, to je nějaký svinstvo, důvod chybějícího napájení pumpy je každopádně triviální, jen potřebuji abych na to přišel. Zkrátka opět na pomoc přišel Google a já naštěstí skončil v klubu C4, kde se ukázaly jako nejsprávnější úvahy o tomto problému. Seznámil jsem se s řešením jednoho člověka, chlapík píše: jako, sundejte blok, odepněte z něj horní kryt mřížky a papírenským nožem odřízněte horní část od relé, které je zodpovědné za čerpadlo , je umístěn v levém dolním rohu bloku, no, možná tam spadla kabeláž a je třeba vyčistit kontakty. a vše bude fungovat.
Řešení se mi líbilo, rychle jsem odstranil pojistkovou skříň, vyčistil ji hadříkem a pečlivě ji prozkoumal, ale relé jsem nerozevřel, vzpomněl jsem si na sovětská relé, na která jste někdy museli zaklepat, aby fungovaly. Právě jsem to udělal, jen jsem jemně poklepal zadní stranou šroubováku v naději, že by to mohlo pomoci, a že samotný blok je vyplněn tak mastnou vrstvou ochrany, že by stálo hodně úsilí nějak pokazit vnitřky relé.
Zaklepal jsem, zaklepal, dal vše na místo, odložil jumper, nasadil terminál, nastoupil a nastartoval. Šeptá. a bez propojek jakýchkoli nových bloků a dokonce přestal vydávat anti-polaritu. Takhle se vše obešlo bez investic. No, kdo má takový problém a tato možnost nepomůže, bude muset rozepnout relé.

Přečtěte si více
Optimální průměr potrubí pro vytápění soukromého domu: jak udělat správnou volbu |

Cena: 0 ₽ Najeto: 172 000 km

13. září 2016 Tagy: udělej si sám

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button