Recenze

Mnoho způsobů, jak s vámi váš pes mluví

Když jsme měli alimentové štěně, Ramiskin, Silveryuga, Ramiskin se nad ním rozčiloval velmi dojemným, rodičovským způsobem. Dokonce mě dokázal naučit některé věci, například žebrat a zlobit. Zároveň ale znatelně žárlil. A protože byl se štěnětem velký povyk, měl strach a demonstrativně se urazil, nebo třeba přišel a odstrčil štěně hlavou a dal pod ni konvičku, jako by bylo lepší mě pohladit. Vzhledem k tomu, že malý byl krmen mnohem častěji a přirozenou stravou, starší z toho měl obecně velké obavy.

Obecně chci i druhého psa, ale asi to bude fena.

29-7-2010 14:08 worobej
Původně napsal Petros:

Dva muži spolu, co to je?

To je lepší než muž a žena. Samci se jednou provždy vytřídí, kdo čůrá výše na zeď. No, a jeden bude periodicky vzdělávat druhého.

29-7-2010 14:34 Al-markus

Hezký den všem. Jsem na tomto fóru nový.
Na téma:
Kamarádka má samce Drahthaara. 8 let. Před rokem jsem si vzal na alimenty štěně, také pejska. Dospělý člověk má ke štěněti otcovský vztah. Rozdává kosti, pouští si vás ke své mističce atd. Když jdou na procházku, starší vláčí dvě vodítka, mladší se od něj také naučil, i když vodítko si nosí jen vlastní.
Nyní je nejmladšímu 1,2 roku. Zatím žádné problémy.

29 7:2010 Alex Chasnyk

Dva samci – zúčtování a určení dominance jsou zaručeny. Měl jsem dva psy současně a už tu chybu neudělám. Těch psů je škoda. A podle svých zákonů nesmějí na svém území tolerovat jiného rovnocenného samce. Ale území je společné. A jeden nechtěl poslouchat druhého. Tohle je ten druh sendviče.

29-7-2010 14:59 Drahthaarist
Dva samci – zúčtování a určení dominance jsou zaručeny.

To není fakt, IMHO. Jde hlavně o to, aby bylo OBĚM samcům jasné, že velí TÁTA a ten se rozhoduje, koho ušetřit a koho potrestat. Kamarádka má v třípokojovém bytě dva drátosrsté ohaře, bratra mé Falky – Vinz iz Falko (3 let) a jejího syna – Kaiser iz Falko (11 roku), oba jsou nerozluční, mladší od dětství respektuje staršího (i když je už mohutnější a silnější), ale nejdůležitější je Sasha Kapustin (jeden majitel, tedy tip). VŠE záleží na majiteli, jak si to nastavíte, tak to bude.
P.S. Před pár hodinami jsem se zastavil navštívit Olega51, který má ve svém domě TŘI pejsky – otce Anzhu a jeho dva syny – Benyu a Bili – a jejich matku Bessie – klid a pohoda, žádné zúčtování.

29-7-2010 15:00 Ann

Rád navštěvuji Pockets. Nejednou jsem v jednom bytě a v jedné kuchyni viděl tři nebo i čtyři pejsky. Majitelé samozřejmě neustále sledují situaci a provádějí úpravy. Ale obecně platí, že pes vychovaný v hrdosti žije ve smečce, s vlastními pravidly, celkem mírumilovně. Pokud jsem pochopil, potíže začínají, když jsou feny v plodné fázi, ve vedlejší místnosti. Ale i zde Angela a Dima řeší situaci a zdá se, že nikoho nekousli.

Ale kreténi jako můj pes netolerují ostatní psy. Pes je celý život jediný v rodině, oblíbenec a miláček, proč ho trápit konkurenty? Navíc štěně stejně zpočátku potřebuje více pozornosti.

29-7-2010 15:09 Al-markus

IMHO. Hodně také záleží na plemeni. Dědictví je dědictví. Nyní, pokud jsou v jednom bytě dva Lajkové (samci), pak kdo ví. Co se stane, ale nemyslím si, že je to cool.

29-7-2010 15:26 Petros
Co se týče lajků, tak mi řekli, že to není cool. Zdá se mi, že s policajty to bude jednodušší.
29-7-2010 17:42 Seregka
Původně napsal worobej:

Samci se jednou provždy vytřídí, kdo čůrá výše na zeď.

nevím. Darik a jedna z laboratoří našeho kolegy důvěrníka už dva roky nemohou přijít na to, kdo je šéf. Navíc nebojují s cílem věci vyřešit, ale s cílem zabít. To je druh psí nenávisti. Navíc se tito samci nikdy neperou s jinými psy.

Přečtěte si více
Kolik váží dlažební desky různých tvarů?

29-7-2010 17:46 Petros
No, tady se bude zdát, že štěně roste před očima. Je tam něco ze sousední mísy.
29-7-2010 17:49 Ann

Můj a jeho táta také neustále nemohou věci vyřešit. Oba jsou vůdci podle typu a kreténi podle charakteru. Pokud to nebudete hlídat, pořádný výprask je zaručen i bez rituálního vrčení a šikany. Můj bude také agresivní k ostatním, ale nemusí dojít k boji, pokud je nekousnou jako první.
Záleží hodně na povaze.

To se přirozeně netýká psů, kteří spolu trvale žijí.

29-7-2010 18:06 ВалентинТ

Moji žijí naprosto klidně, nedošlo k žádné hádce.

29-7-2010 18:09 ВалентинТ

nevím. Darik a jedna z laboratoří našeho kolegy důvěrníka už dva roky nemohou přijít na to, kdo je šéf. Navíc nebojují s cílem věci vyřešit, ale s cílem zabít. To je druh psí nenávisti. Navíc se tito samci nikdy neperou s jinými psy.

To už je válka. Moje zrzka má také zapřisáhlého přítele.

29 7:2010 Maxim V

Půlka břízy plná košťat – to je veškerá výchova.
V případě zhroucení uvnitř smečky okamžitě a velmi tvrdě udeřte, nejlépe gumovou hadicí. Obvykle jeden zásah stačí na celý život. Obecně platí, že majitel by tuto záležitost neměl nechat sklouznout.

29 7:2010 Alex Chasnyk
Původně napsal Petros:

No, tady se bude zdát, že štěně roste před očima. Je tam něco ze sousední mísy.

Moji byli táta a syn. Otec syna „vychoval“ a začalo to. Od této chvíle jsou to jen dva psi se všemi z toho vyplývajícími důsledky. Máte schopnost je udržet odděleně?

29-7-2010 18:50 worobej
ValentinT původně napsal:

Nedošlo k jedinému boji.

Jo.
Kdyby došlo k boji, nebyl by žádný Ozzy.
29-7-2010 18:52 Gilder

Jsem velmi proti bití psů, ale v tomto případě bych je bil. Navíc
silně. Takže souhlasím s Maximem.

29-7-2010 18:54 Gilder

Říká se, že v případě rvačky se pes chytne za zadní nohy a otočí se
ve vzduchu několikrát o 360 stupňů.

29 7:2010 Alex Chasnyk
Původně napsal Gilder:

Říká se, že v případě rvačky se pes chytne za zadní nohy a otočí se
ve vzduchu několikrát o 360 stupňů.
Kbelík studené vody zaručeně “zažene borce do rohů ringu”-))
29-7-2010 19:00 Gilder

Vzpomněl jsem si na show s Cesarem Milanem, “Psí našeptávače”. Má tedy 40 psů
Žijí ve smečce, všude je ticho a klid.

30-7-2010 09:46 Ерунда

Měli jsme doma většinou dva psy (mého a manžela). Takže 4letý RPB byl umístěn s dospělým Irem ve věku 5-6 let. Nebylo tam žádné hašteření. Mísy byly různé, ale stály ve stejném rohu kuchyně. Psi si pro sebe také vybrali různá místa: Ir u vchodových dveří, aby se setkali a odjeli, a chrta na chodbě u vchodu do kuchyně, aby nezmeškali výdej jídla. V noci a když nikdo nebyl doma, se psi toulali ve dvojicích. Iklandetové mistrovsky otevřeli dveře (ledničku, troubu a v extrémních případech odpadkový koš) a Borzyuk vzal hrnce ze sporáku a poté v místnosti, když trofeje pohodlně umístil na židli, vše společně snědli. O šest měsíců později se chrt vrátil ke svým majitelům. Vzali jsme rok starého dratka. Opět různé postele, misky poblíž – klid, přátelství. Je pravda, že každý má svého majitele (ten můj je Ir, bratr mého muže). Chodili spolu, myli si tlapky tak, že si zároveň lezli do vany, a lovili, každý se svým psem.
Když pak Ir na stáří zemřel, vzala si samce velšského teriéra. Dratovi bylo asi 6 let Bral to normálně. Mísy jsou v různých úrovních – Wire’s je na stojanu, Welsh’s na podlaze, postele jsou také různé – Wire’s je v pokoji, Welsh’s je v krabici na chodbě. Dveře nebyly zamčené. Každý pár byl nasazen na divoké prase. Vzácné vzájemné porozumění.
Sousedé mají dva samce psů Jagd a samce stafordšírského teriéra. Věk 2-3 roky, ne bratři (asi yagdy). Jsou mezi sebou kamarádi a nesnesou jiné psy (ani fenky).
Přátelé mají psi Yagda a ROS, kteří spolu žijí v míru již 8 let

Přečtěte si více
Jaké rostliny nelze oplodnit popelem

30. 7. 2010 10:12 Red Lex

Můj nejmladší samec má 10 měsíců, Lex je o 3 roky starší. Mladší bastard je vzácný, velmi nezávislý, ale Lexova autorita je nezpochybnitelná. K pokusu o souboj došlo druhý společný den, Lukovi bylo 2,5 měsíce, o maso v misce. Nevím, jestli mu v Německu dali maso, ale ten malý se mu snažil vzít Lexovu misku. Bylo to tvrdě potlačeno a takové problémy se už neopakovaly. Jediná věc je, že Lex nenechá Luka, aby si hrál s jeho hračkami, on mu je vzal.
Ale ve smečce musí být samozřejmě hlavně majitel.

30-7-2010 11:38 spirikraft

Pouze dva dospělí psi spolu nemohou vycházet. Mám ohaře a huskyho – bez problémů, i když ostatní samci jsou pokousaní k smrti. Krmím pouze každého zvlášť.
Otázka na OP – budete lovit s oběma klisnami?

30-7-2010 12:03 Petros
Původně napsal spirikraft:

Otázka na OP – budete lovit s oběma klisnami?

Na lov, samozřejmě. Kromě toho chci zároveň lovit.
30-7-2010 12:50 spirikraft
Kromě toho chci zároveň lovit.

Na ptáka? Nejsem lovec nohou, jen by mě zajímalo, udělají oba stojku?

30-7-2010 14:10 Al-markus

Tady je podle mě dobré, když je jeden už dospělý, a pak přivedeš druhého. Teď, když jsou dvě štěňata. Když začnou dospívat, budou bitvy o vedení něco jiného. Mám doma tvrdou lišku a máma taky, jsou to sourozenci. Vyrůstali jsme spolu při hraní atd. A teď (je jim už 6 let) jsou připraveni si roztrhat hrdlo, když se potkají neustálé býčí zápasy a napjatá situace. Navíc i na neutrálním území, u někoho doma.
Avatar není liška, je to můj nový odchovanec ))) Zde je jedno z těchto malých liščích zvířat. . můj který.

1-8-2010 03:26 Gilder

Myslím, že pointeři se mohou svou psychikou velmi lišit od ostatních psů. Hněv vůči lidem a psům není vítán.

1-8-2010 16:15 СКС-26

Moji samci jezevčíků spolu vycházeli velmi dobře a nebojácně se chránili před domem před jinými, mnohem většími psy.

1-8-2010 22:34 sv-2

Dva psi husky žili v harmonii. Jednomu byly dva roky, druhého jsem si vzal jako štěně. Zatímco štěně rostlo, sežral staršího, dělal si s ním, co chtěl, starší se nikdy nebránil, jen vyl a plakal, když vyrostl, začali spolu bojovat s kanci, žádné zúčtování se nekonalo. Mimo sezónu spolu lovili dvorní psy, což majiteli neustále způsobovalo potíže. A ve stejném roce zemřeli na divoká prasata.

1-8-2010 22:49 spirikraft
A ve stejném roce zemřeli na divoká prasata.

Známý pocit. Jako by mi vytrhli kus duše.

2-8-2010 01:04 GDF
Ideálně samec a samice, ale stále jsou lepší dva samečci než dvě samice.
2-8-2010 07:06 sv-2

Ideálně samec a samice, ale stále jsou lepší dva samečci než dvě samice.

+100 Teď mám dva! Dokonce ani neposílají dvě ženy do vesmíru, ale jen je!
2-8-2010 12:13 GDF
Nejobtížnější kombinace v každém smyslu.
2-8-2010 15:50 sv-2
Známý pocit. Jako by mi vytrhli kus duše.

A bez anestezie! žít! a prakticky se to nehojí!
3-8-2010 09:39 nata78

Ano, slyšel jsem, že feny se mají hůř než samci. Nejprve jsme dostali jednoho samce jezevčíka a asi po roce a půl druhého, ale situace byla taková, že ten starší ho od začátku neměl rád, protože neustále zlobil a z pocitu trestu za to, co udělal, se před námi poddal. Často starší kousal mladšího, ale ten mladší byl už o 5 kilo těžší, takže jsme nakonec z různých důvodů druhého dali pryč, ale ne proto, že by byly problémy a rvačky, celkově se vše dalo vydržet. Asi po roce a půl jsme neodolali a pořídili si dalšího pejska. existuje charakter, dá-li Bůh, a tak se střetly dvě opozice, ale často nevyceňují zuby, jen občas zvednou ocas, zaujmou pózu, já je odeženu a napomínám, takže malé dítě doma se může vyděsit. Jinak je to úplně normální! když nepočítám drobné hádky, které jsou asi nevyhnutelné))) Ale psi se spolu baví víc!! To je jisté.

Přečtěte si více
Jaká zelenina může růst a produkovat sklizeň v polostínu? Zelení, kořenová zelenina, ředkvičky, luštěniny, zelí atd. Fotografie — Botanichka

4-8-2010 16:14 Natalia11

Dobré po celý den!
S přítelem se spolu nehádáme – každý je připraven umýt kamarádovi jazykem zadek, uši a oči. Ale útočí na okolní dlažební kostky v přátelské smečce.

5-8-2010 01:31 Покет

No, řekněme, že se vrátíme k mé oblíbené knize.
„Ve smečce s labilní hierarchií vznikají loajální (přátelská) aliance mezi samci různých úrovní, která jsou pro ni jedinečná. Tento termín použil D. Mech k popisu podobných útvarů u vlků. Nízko postavené zvíře na úkor druhého partnera a v jeho přítomnosti prudce zvyšuje svůj status. Věrní spojenci obvykle drží pohromadě, odpočívají poblíž, úzce spolupracují při lovu, společně hájí práva na potravu a mohou se dokonce bez konfliktu dvořit stejné samici. Obvykle svazek tvoří bratři nebo vrstevníci, zajímavé je, že si spolu mohou hrát ve velmi zralém věku. Občas mezi bratrem a sestrou existují loajální spojenectví. Je nesmírně důležité, aby v takové unii byly všechny požadavky vzneseny ve formě demonstrací žádostí, a už vůbec ne demonstrací výhrůžek. Obecně platí, že spojenci vůči sobě téměř nikdy neprojevují agresi, i když se mohou chovat jako velmi tvrdí žadatelé o vše, co potřebují.“
„Hierarchie u fen je nestabilní – se změnami hormonálního stavu se mění i hodnosti (zvyšují nebo snižují). Jakýkoli trvalý vztah je typický především pro feny v anestru, a to i jen v malém počtu. Normálně hierarchii mezi fenami ovládá dominantní samec, který přímo brání rvačkám a jiným agresivním interakcím. Loajální svazky, svazky matky a dcer jsou poměrně vzácné a krátkodobé, obvykle se rozcházejí s narozením štěňat jednomu nebo oběma spojencům.“

5 8:2010 Hanter Seb

No jo, asi před dvaceti lety jsem měl dvorního psa, ale velký a zkušený borec, v rozkvětu snadno “načechral” sousedova psa (míšenec od německého ovčáka) A koupila jsem si psa ROS (černá barva) na lov, když můj španěl začal vyrůstat, začal “obtěžovat” ten starý byl už 9 let starý a dobrý dvorní pes (ten byl). jeden pod krkem, lehl si a zemřel. Ke španělovi jsem pak koupil štěně ZSL, věkový rozdíl mezi nimi byl rok, no a zase s nimi bylo vše v pořádku, až do dospělosti, pak se začali rvát k smrti a lít na ně vodu a tahat je od sebe, bylo to zbytečné, musel jsem je držet odděleně a nebrat je na lov spolu (a to zase vedlo k hrozným problémům).
Nyní chovám dvě feny, postarší ROS (9 let) a mladou ZSL (1,5 roku Zase život nemá na růžích ustláno, žádné silné boje zatím nejsou, ale ani přátelství není (chovám odděleně).

Ne vždy nám chování našich psů dává smysl, ale ne vždy dává smysl naše chování jim. Ale na rozdíl od tebe a mě jsou psi ve všem závislí na lidech. Mezi lidmi a psy navíc existuje „jazyková bariéra“. Zatímco my spolu komunikujeme pomocí slov, psi komunikují řadou jiných způsobů. Proto je neuvěřitelně užitečné, aby majitelé psů pochopili, co jim jejich pes říká. Čím více rozumíte tomu, jak vaše zvíře chápe svůj svět, tím méně je pravděpodobné, že budete frustrovaní nebo naštvaní. A tím méně nespravedlivě se k němu budete chovat. A v konečném důsledku tím lepší a silnější spojení mezi vámi dvěma bude. A to platí pro všechny majitele zvířat: pro ty, kteří mají svého prvního psa v životě; a pro ty, kteří vždy žili s domácím mazlíčkem. Naši mladší bratři jsou extrémně pozorní k našim emocím, náladě, řeči těla, intonaci. A to nejmenší, co můžeme na oplátku udělat, je projevit stejný zájem o jejich komunikaci.

Přečtěte si více
Kdy andulky kladou nebo nosí vajíčka?

Interpretace komunikačních signálů vašeho psa

Následující tabulka je převzata z knihy Dr. Dodmana První kroky štěněte: Přístup k výchově šťastného, ​​zdravého a dobře vychovaného štěněte.

Co dělá pes Co to znamená
Listí, když ji pohladíš po hlavě Nemusí se mu to líbit. To je také signál dominance pro psa. Většina psů si užívá poškrábání na bradě, přední části hrudníku nebo na hraně tlamy.
Než si lehnete, chodí v kruzích Její předkové to dělali, aby srovnali trávu, než si lehli a vytvořili si útulné hnízdo. Váš pes jedná podle svých instinktů.
Chrochtá/bručí Psi reptají, když se cítí spokojení a šťastní.
Kňučí Psi, zejména štěňata, kňučí, když je jim zima, mají hlad nebo jsou osamělí. Uklidněte ji tím, že ji přikryjete teplou přikrývkou, nakrmíte ji nebo jí budete věnovat pozornost.
Přimhouří oči Váš pes může debatovat o tom, zda má nebo nemá následovat váš příkaz.
zívá Psi zívají, když jsou unavení. Ale častěji se to stává, když jsou ve stresu. Zívání vytěsňuje stres nebo vnitřní konflikt.
výprask Olizování rtů je známkou nervozity, úzkosti nebo podřízenosti.
Lízá tě Váš pes hledá pozornost a/nebo pozitivní zpětnou vazbu. V některých případech vás psi olizují, aby získali dominanci.
Trvá na tom, aby si lehla na pohovku I když mu řeknete, aby to nedělal, váš pes se může stále snažit dosáhnout vyšší pozice v dominanci. Nebo možná jen preferuje polštáře před podlahou!
Kopání po defekaci nebo močení Své teritorium si značí zanecháním vizuálního znamení (rozkopaná půda) a pachu (z potních žláz na tlapkách)
Jí exkrementy Toto se nazývá koprofagie, typické chování běžné u štěňat. U starších psů může toto chování naznačovat zdravotní nebo behaviorální problémy a může být také známkou stresu.
Válí se v páchnoucích věcech Když se pes válí v páchnoucích věcech na zemi (odpadky, shnilé jídlo, exkrementy), ukazuje, kde byl, a označuje si své teritorium. Může to být také ozvěna chování divokých předků, kteří se váleli v silně páchnoucích věcech, aby skryli svůj pach.
jíst trávu Pes se může snažit vyvolat zvracení, aby zmírnil břišní nepohodlí. Nebo její tělo potřebuje zeleninu pro nutriční rovnováhu.
Čichne (a čichá a čichá) před močením Váš pes bude studovat pachy ostatních lidí v okolí, než se rozhodne, kde nechá své vlastní. Možná také hledá místo, kde se jiný pes nevyčůral.
Čichá hřbety ostatních psů Feromony vylučované psími análními žlázami umožňují ostatním psům rozpoznat jeho vůni a následně ji rozpoznat.
Obláčky Váš pes může dýchat, aby reguloval svou tělesnou teplotu. Může také nafouknout, když cítí úzkost.
Vyjadřuje bezmezné štěstí se psy stejného plemene Pokud má váš pes hezké vzpomínky na hraní se sourozenci a jinými psy stejného plemene, může očekávat, že uvidí nové „přátele“ v jiných psech, kteří vypadají stejně jako on.
Skočí před vás, nakloní tlamu k zemi, „ukloní se“ Pokud se váš pes „ukloní“ s hlavou a tlapkami těsně u země, cítí se šťastný a hravý
Honí se za vlastním ocasem Obvykle psi s vysokým dravým instinktem pronásledují svůj ocas. U některých psů se tyto touhy mohou stát ohromující, což vede k úzkosti a zdravotním problémům.
Sát měkké předměty Štěňata odstavená příliš brzy mohou nadále sát měkké předměty, jako jsou přikrývky nebo vycpaná zvířata
Vystrčí hlavu z okénka auta Dělá to, protože je to zábava a vzduch je plný zajímavých pachů. Neměli byste jí to však dovolit, protože by se mohla zranit o létající předměty.
Štěká na ostatní psy se vztyčenou hlavou To je známka dominance. Zvláště ve spojení s přímým očním kontaktem, napjatým držením těla a narovnaným ocasem.
Štěká na ostatní psy s ušima přitisknutými k hlavě To je známka strachu nebo podřízenosti, zvláště když je spárován se zastrčeným ocasem a očima, které těkají ze strany na stranu.
Rychle a zběsile se prohrabává špínou, vlastní podestýlkou ​​nebo podestýlkou Může to být predátorský instinkt (pamatujte si, jak teriéři kopou do země, aby pohřbili kořist)
Berou jim jídlo z misky a jedí je jinde Slabí psi ve smečce to mohou udělat, aby ochránili své jídlo před dominantnějšími jedinci (skutečnými nebo domnělými)
Schovává pamlsky místo toho, aby je okamžitě snědl Řídí se svým instinktem schovat si jídlo na později, aby měla zásoby na hladový den.
„Běží“ ve snu Sní o tom, že někoho chytá
Ocas vrtí rychle nebo pomalu Rychlost, s jakou váš pes vrtí ocasem, je jako indikátor energie. Pokud je velmi vzrušená, její ocas rychle vrtí.
Strčí ocas mezi nohy Je to známka podřízenosti, nejistoty, úzkosti a/nebo strachu.
Drží ocas vzpřímeně Je to známka zájmu, dominance a důvěry
Žvýká ponožky nebo pantofle Mohou jí chybět vhodné žvýkací hračky (vyrobené z materiálů, které preferuje). Pokud ji budete honit po domě, abyste získali její věci zpět, pravděpodobně si bude myslet, že je to opravdu skvělá hra!
Čichá lidi v oblasti třísel Nos ví všechno! Pes dokáže o člověku hodně prozradit podle vůně feromonů vycházejících z této části těla.
Násilně třesoucí hračky v ústech Váš pes dělá to, co by dělal ve volné přírodě. Zatřese svou kořistí, zatímco zuby drží krk, aby ji zabila.
Vlasy stojící na konci (piloerekce) K tomu dochází, když je spuštěna reakce vašeho psa bojuj nebo uteč a uvolňuje se adrenalin, což způsobuje stažení svalů a zvednutí srsti.
Přečtěte si více
Instalace zábradlí: jemnost instalačních konstrukcí

Některá z těchto chování jsou u mnoha psů pevně zakořeněna, ale některá se učí nebo posilují tréninkem (náhodně nebo záměrně). Nejlepší způsob, jak zajistit, aby si váš pes rozvíjel nebo udržoval pozitivní sociální a behaviorální dovednosti, je řešit problémy s učením, jakmile se objeví. Konzultace po telefonu +7(495) 320-32-01

Vysoká úroveň odborné veterinární péče

Naše veterinární klinika je otevřena žádný víkend V jakékoli kritické situaci můžete vytočit číslo: +7(495) 320-32-01 a kontaktovat specialisty. Konzultovat

Ceny na webu nejsou veřejnou nabídkou. Cenu služeb, o které máte zájem, se informujte telefonicky nebo na recepci. Cena služeb je také uvedena v ceníku, který visí na informační tabuli v ambulanci.

  • O nás
  • Naše služby
  • Ceny
  • akcie
  • Naši lékaři
  • Online konzultace
  • Kontakty
  • Jobs
  • Užitečné informace
  • Zavolejte veterináře k vám domů
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Primární schůzka
  • porodnictví a gynekologie
  • Očkování
  • Gastroskopie
  • Péče o srst
  • Dermatologie
  • Kardiologie
  • Kolonoskopie u psů a koček
  • Laboratoř
  • Zacházení se zvířaty
  • onkologie
  • Provoz na výstavišti Vysota
  • Nemocnice
  • Sterilizace a kastrace zvířat
  • Stomatologie
  • Traumatologie
  • Ultrazvuk
  • Chipping

Moskevská pobočka (09:00–21:00)

  • 127322, Moskva, st. Fonvizina, dům 11A
  • +7 (495) 320-32-01

Moskevská pobočka (24 hodin denně)

  • 127566, Moskva, Jurlovský proezd, 17B
  • +7 (495) 320-32-01

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button